'Spui că e obositor să fii alături de copii.Ai dreptate. Și adaugi: fiindcă trebuie să te cobori la nivelul lor, să te apleci, să te înclini, să te încovoiezi, să te faci mic. Aici însă greșești. Nu asta te obosește cel mai mult, ci faptul că ești obligat să te ridici la înălțimea sentimentelor lor. Să te întinzi, să te alungești, să te ridici pe vârfurile picioarelor. Ca să nu-i rănești.' Janusz Korczak

"Fie-vă dragi copiii, purtați-vă cu ei blând, învățați-i ce e de folos, fiți drepți și-ți vedea că nu-s sălbatici. Schimbați-le des ocupația, jucați-vă cu ei, căci între copii trebuie să fii și tu copil. Nu vă vărsați veninul amărăciunii voastre în sufletul copiilor, că-i păcat" (Ion Creangă)

"Cea mai bogata mostenire pe care parintii pot sa o lase copiilor este copilaria fericita, plina de amintiri tandre despre tatal si mama lor. Aceasta va lumina zilele care vin, ii va pazi de ispite si-i va ajuta in incercarile vietii de zi cu zi dupa ce vor parasi casa parinteasca.
Parintii trebuie sa fie asa cum vor sa-i vada pe copiii lor, ci nu cu vorba, ci cu fapta. Ei trebuie sa-si invete copiii prin exemplul vietii lor."
(Sfanta Mucenita Alexandra, Imparateasa Rusiei)


vineri, 11 decembrie 2009

UITE MOSU'...NU E MOSU'...BA E MOSU'

Miercuri primesc aviz. Am primit un colet de la Arad. Eheee, imi zic, a sosit in sfarsit mosul blogosferic. Nerabdatoare, trimit sms lui Catalin sa se opreasca pe la posta. Zis si facut, se prezinta cu pachetul.
David, incantat nevoie mare, pur si simplu a imbratisat pachetul, probabil simtind ca cine-l trimisese pusese in el multe, multe ganduri bune.








Dupa ce momentul tandru trece, tati il ajuta pe David sa deschida pachetul





Sub ambalajul alb cu adresa de Arad, mai era un ambalaj maro caruia nu i-am dat nici o importanta. Am chiar filmulet cu David rupandu-l, dar se incarca prea greu ca sa-l pun.

De sub ambalajul maro a rasarit o cutie galbena si ... hopa! Asta nu-i mosu', asta e...




...mei tai-ul cu vulpita comandat de la SpurNatur. Mei tai-ul mult asteptat, lucrat de trei fete dragi: o fetita a aprobat vulpita, a doua (mama) l-a cusut si a treia fetita a stat cuminte in burtica pentru ca David sa poata primi cadoul (care, de fapt, e mai mult pentru mine) pana de Sarbatori.
Multumesc Raluca. Sunt foarte, foarte fericita!
Adevarul e ca nu era musai, musai sa imi comand un mei tai nou, Mai mergea cel vechi, chiar daca ma cam daia la umeri. Am vrut insa neaparat ceva facut de Raluca iar vulpita strengarita a aparut la fix.

Joi... am mai primit un aviz. De data asta pentru un colet primit din strainatate. Eheee, acum chiar ca e mosu'. Am trimis iar sms, Catalin s-a prezentat cu pachetul. Sosise tocmai din Belgia

L-a ajutat din nou pe David sa deschida pachetul



David a ripostat ca vrea sa deschida singur





In cutie am gasit urmatoarele:



Doua felicitari: una cu o fetita superba care ne ura, in franceza, Craciun fericit, a doua sub forma de inimioara, cu stelute, pictata de fetita cea frumoasa, special pentru David.

Siiiiiii..... piesa de rezistenta.....










Un avion rosu rosu care nu stiu cui a placut mai mult: lui David sau noua :))

Nu luati in seama aparenta figura apatica a lui David. Asa e el mereu cand da de lucruri noi. Le studiaza aparent fara interes dar, cand acestea fac parte din peisajul de zi cu zi, le ia la joaca frecvent. Deja avionul a trecut cu brio de primele curse contra masinilor :))
Multumim Sofia. Ne vom gandi la tine de fiecare data cand ne vom juca. Ne vom imagina ca venim la tine in zbor.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Bravoooo ... un alt Mos care si-a indeplinit misiunea cu brio!!! Sarbatori fericite!!

capreleirinucai spunea...

of, ce emotii am avut! bine ca ajuns! am tot asteptat sa apara vreo ocazie sa trimit pachetul pe alta cale decat posta (care pana acum s-a dovedit cea mai proasta varianta din toate punctele de vedere), ocazia n-a aparut, asa ca pana la urma mi-am luat inima in dinti si am trimis asa. tare mi-era ca ajunge dupa sarbatori... dar uite ca david a fost norocos si pentru el oamenii de la posta au facut timp record.
madi, stai linistita ca si sofia e la fel de serioasa cand primeste ceva! de fapt e foarte incantata de orice noutate, dar am impresia ca pentru ea momentul primirii cadoului cere in primul rand concentrare maxima si solemnitate, nu zambete. alea vin mai tarziu, dupa ce s-a obisnuit cu jucaria respectiva. uneori imi pare si rau de cei care se straduiesc sa-i aduca un cadou si tot asteapta sa o vada topaind si razand... de fapt face si asta, doar ca ceva mai tarziu.
va pupam, sa aveti sarbatori frumoase si spor la joaca!

gratioasa spunea...

ce fain!
ce pofta mi-ai facut de un mei tai!!! :)

Ceska777 spunea...

Madi, ne bucuram si noi pentru voi si mai ales pentru David ca a ajuns Mosul vostru cu bine, de departe.

Anonim spunea...

Oooo a ajuns vulpitza schireata, Doamne ajuta! A facut inconjurul lumii pana a ajuns la voi, cu multe peripetii...

Sa o poarte David sanatos si mult si mama si tata sa va bucurati de el! Am ramas masca vazand cat de mare s-a facut David! Copacel copacel drag.

Madi, ma bucur pentru voi, va pup cu drag!


@ Grati, mei taiul tau vine, cross my heart :O)

®aluca