'Spui că e obositor să fii alături de copii.Ai dreptate. Și adaugi: fiindcă trebuie să te cobori la nivelul lor, să te apleci, să te înclini, să te încovoiezi, să te faci mic. Aici însă greșești. Nu asta te obosește cel mai mult, ci faptul că ești obligat să te ridici la înălțimea sentimentelor lor. Să te întinzi, să te alungești, să te ridici pe vârfurile picioarelor. Ca să nu-i rănești.' Janusz Korczak

"Fie-vă dragi copiii, purtați-vă cu ei blând, învățați-i ce e de folos, fiți drepți și-ți vedea că nu-s sălbatici. Schimbați-le des ocupația, jucați-vă cu ei, căci între copii trebuie să fii și tu copil. Nu vă vărsați veninul amărăciunii voastre în sufletul copiilor, că-i păcat" (Ion Creangă)

"Cea mai bogata mostenire pe care parintii pot sa o lase copiilor este copilaria fericita, plina de amintiri tandre despre tatal si mama lor. Aceasta va lumina zilele care vin, ii va pazi de ispite si-i va ajuta in incercarile vietii de zi cu zi dupa ce vor parasi casa parinteasca.
Parintii trebuie sa fie asa cum vor sa-i vada pe copiii lor, ci nu cu vorba, ci cu fapta. Ei trebuie sa-si invete copiii prin exemplul vietii lor."
(Sfanta Mucenita Alexandra, Imparateasa Rusiei)


sâmbătă, 26 decembrie 2009

31

Atat arata azi actele mele. Sincer, eu am pierdut notiunea timpului si, de fiecare data cand trebuie sa-mi zic varsta trebuie sa fac socoteli ca sa-mi amintesc. Oricum, azi mai incep un an.

16 comentarii:

Anonim spunea...

Multi ani traiasca, multi ani traiasca, La multi ani!

Anonim spunea...

Cine sa traiasca, cine sa traiasca .. laaaaa muuultiii aaaniii !!!

réka spunea...

La multi ani cu sanatate si fericire!

Unknown spunea...

Si la cat s-a oprit numaratoarea?:)))))))))))))) Esti mai mica decat mine, eu am 34 si de cate ori trebuie s-o zic ma opresc si calculez ca altfel as da tot 27.
Oricum, viata e frumoasa si suntem tare tinere.....inca. La multi annnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnni fericiti alaturi de ceidragi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pepitzel spunea...

La multi ani! Esti foarte tanara :), bucura-te de fiecare clipa!

Sabina Ulubeanu spunea...

La multi ani! 31 suna foarte frumos.
Sa fii fericita!

Rox spunea...

La multi ani sanatosi si fericiti!

Ceska777 spunea...

Sa fie un an frumos cel care incepe azi,plin de bucurii! La multi ani!

Teodora spunea...

La multi ani!!!!

madi spunea...

Multumesc mult de urari. Anul asta a inceput frumos de tot. Sper sa inceapa asa si Anul Nou :)

alina spunea...

la multi ani!

Lipo spunea...

Eu tot 30 am de vreo trei ani :)) Si la anu' tot 30 vor fi (si patru, dar cine-i mai numara :))) )
Ti-am spus ce-ti doresc. Si-ti doresc din inima. Si mai adaug ceva pe lispa: sa-ti dea Dumnezeu si fetita pe care atat de mult ti-o doresti. :)

brishtara spunea...

La multi ani!!! Sa cresteti mari si frumoasi!!

Anonim spunea...

La Multi Ani ,Madi !

gratioasa spunea...

draga mea draga, acum am ajuns si eu acasa si uite ca m-am apucat sa rasfoiesc prin bloguri.. la multi ani voiosi si din partea mea - desi-mi permit sa cred ca, intr-un fel(), am cam fost prima care ti-am facut aceasta urare..
multumim si noi pentru cadoul handmade de la tine (ieri l-am primit)... sa stii ca ioana se joaca intens cu el.. iar sotul meu, ca orice om care apreciaza lucrul facut de mana omului cu rabdare si pricepere, a ramas foarte impresionat...
te imbratisam!

madi spunea...

Multumesc inca o data tuturor
Gratiela, am avut mari emotii cu micul cadou, pentru ca am trimis si la altii si unul din ele n-a ajuns la destinatie. Ma bucur mult ca va place.