'Spui că e obositor să fii alături de copii.Ai dreptate. Și adaugi: fiindcă trebuie să te cobori la nivelul lor, să te apleci, să te înclini, să te încovoiezi, să te faci mic. Aici însă greșești. Nu asta te obosește cel mai mult, ci faptul că ești obligat să te ridici la înălțimea sentimentelor lor. Să te întinzi, să te alungești, să te ridici pe vârfurile picioarelor. Ca să nu-i rănești.' Janusz Korczak

"Fie-vă dragi copiii, purtați-vă cu ei blând, învățați-i ce e de folos, fiți drepți și-ți vedea că nu-s sălbatici. Schimbați-le des ocupația, jucați-vă cu ei, căci între copii trebuie să fii și tu copil. Nu vă vărsați veninul amărăciunii voastre în sufletul copiilor, că-i păcat" (Ion Creangă)

"Cea mai bogata mostenire pe care parintii pot sa o lase copiilor este copilaria fericita, plina de amintiri tandre despre tatal si mama lor. Aceasta va lumina zilele care vin, ii va pazi de ispite si-i va ajuta in incercarile vietii de zi cu zi dupa ce vor parasi casa parinteasca.
Parintii trebuie sa fie asa cum vor sa-i vada pe copiii lor, ci nu cu vorba, ci cu fapta. Ei trebuie sa-si invete copiii prin exemplul vietii lor."
(Sfanta Mucenita Alexandra, Imparateasa Rusiei)


duminică, 16 octombrie 2011

PRIMA NINSOARE

Dap, ieri a nins toata ziua. Am facut chiar si un om de zapada mic, dar nu l-am putut trage in poza, pentru ca l-a stricat David pana sa aduc aparatul.

Azi dimineata zapada era de doua ori mai mare decat ieri.

Nu-mi era dor de iarna, dar David se bucura, asa ca trec peste frig (pe care se pare ca-l tolerez mai greu decat in alti ani) si incerc sa-mi amintesc cum ma bucuram si eu de zapada in copilarie.





3 comentarii:

Dana spunea...

ioiii , no da repede o venit , eu sper sa nu vina totusi asa de repede si la noi , ptr ca astia-s panicosi rau si se creaza ambuteiaje interminabile .

Va pupam

Anonim spunea...

pozele tale invita la drag de sarbatori si(-mi) deschid apetitul de calatorit.
mie-mi place zapada devreme, dar nu si cea tarzie (adica aia cazuta prin martie-aprilie, asa). :)

madi spunea...

Recunosc ca initial n-am fost incantata. Dar acum incep sa ma gandesc cu drag la iarna si sa-mi fac tot felul de planuri despre decoratiuni si cadouri, etc. Si parca nu ma mai deranjeaza frigul si mainile reci :)