'Spui că e obositor să fii alături de copii.Ai dreptate. Și adaugi: fiindcă trebuie să te cobori la nivelul lor, să te apleci, să te înclini, să te încovoiezi, să te faci mic. Aici însă greșești. Nu asta te obosește cel mai mult, ci faptul că ești obligat să te ridici la înălțimea sentimentelor lor. Să te întinzi, să te alungești, să te ridici pe vârfurile picioarelor. Ca să nu-i rănești.' Janusz Korczak

"Fie-vă dragi copiii, purtați-vă cu ei blând, învățați-i ce e de folos, fiți drepți și-ți vedea că nu-s sălbatici. Schimbați-le des ocupația, jucați-vă cu ei, căci între copii trebuie să fii și tu copil. Nu vă vărsați veninul amărăciunii voastre în sufletul copiilor, că-i păcat" (Ion Creangă)

"Cea mai bogata mostenire pe care parintii pot sa o lase copiilor este copilaria fericita, plina de amintiri tandre despre tatal si mama lor. Aceasta va lumina zilele care vin, ii va pazi de ispite si-i va ajuta in incercarile vietii de zi cu zi dupa ce vor parasi casa parinteasca.
Parintii trebuie sa fie asa cum vor sa-i vada pe copiii lor, ci nu cu vorba, ci cu fapta. Ei trebuie sa-si invete copiii prin exemplul vietii lor."
(Sfanta Mucenita Alexandra, Imparateasa Rusiei)


duminică, 25 iunie 2017

DE CE NU MĂ CONVING STUDIILE ȘI STATISTICILE PROVACCIN

Concluzie proprie rezultată tot din experiența personală, da?

Studiile și statisticile provaccin nu mă conving din simplul motiv că nu se raportează reacțiile adverse. Sau se raportează doar unele cazuri foarte grave și doar cele imediate.

Abia de curând s-a trezit lumea să nu se mai bazeze pe medici în raportarea reacțiilor adverse și știu că există posibilitatea ca tu, ca părinte sau ca persoană care ai suferit o reacție cât de mică, să raportezi problema. Abia de curând unii medici (puțini, foarte puțini), au prins curaj să nu mai cedeze presiunilor și să vorbească și despre cazurile care se vor a fi ascunse.

Consider că studiile provaccin care mi-au fost date ca exemplu, au lacune mari tocmai pentru că, timp de foarte mulți ani, s-au ascuns sub covor daunele cauzate de vaccinuri iar în prezent se fac mari presiuni asupra celor care îndrăznesc să le scoată la lumină.

În anii '70-'80 problema mea cu vaccinurile nu a fost raportată. Nici alte probleme din familia mea: afecțiuni neurologice, alergii și dermatite apărute fix în perioada vaccinărilor și care, în unele cazuri, persistă și azi.

Nici după 2000 situația nu s-a schimbat. Un adult din familia mea s-a pricopsit cu toate alergiile posibile, însoțite de dermatite și afecțiuni respiratorii fix după un vaccin. Om fără probleme de sănătate înainte. Nu s-a raportat nimic.

Problema băiatului meu nici măcar n-a fost recunoscută (chiar dacă, repet, este descrisă clar în prospectul vaccinului), ce să mai fie raportată.

Nici problemele cu care s-au confruntat prietenii mei de-a lungul timpului nu au fost raportate pentru a fi incluse în statistici.

Iar asta se întâmplă cu aproape toate reacțiile adverse. Așa că nu am cum să cred în statistici făcute ascunzând intenționat situațiile care pot incrimina vaccinurile, 

Mențiune: Știu că am prieteni care cred în aceste studii și statistici, iar dacă ei se simt împăcați cu alegerile făcute, e foarte bine, Unii și-au făcut timp să îmi explice cu calm și răbdare punctul lor de vedere, acceptând, totuși, și faptul că eu văd altfel lucrurile. Le mulțumesc și mă bucur că ei nu se înscriu în statisticile negative despre vaccinuri. 

4 comentarii:

O femeie spunea...

imi pare rau sa aud din astea....
eu am incercat sa raportez efecte secundare si nu am avut unde. Am incercat inclusiv pe site-ul comisiei europene (agentia EMA) si surpriza proasta ca romania nu poate raporta. Le-am scris si raspunsul lor este magnific: din Romania singurele efecte secundare culese sunt de aici http://www.icbmv.ro/ro/

Minos spunea...

Insertul din prostectul vaccinurilor contine fix cazurile raportate de reactii adverse aparute la un anumit intrval de timp dupa vaccinare, desi nu a fost investigata si demonstrata cauzalitatea. Postul tau e inutil, pleaca de la o premisa falsa.

madi spunea...

Păi dacă nu au fost raportate? Eu despre asta vorbeam, despre cazurile neraportate.

madi spunea...

Și sunt multe, multe cazuri de reacții descrise în prospect, pe caare medicii insistă să nu le lege de vaccin, nici vorbă să le mai raporteze. Și vorbesc din experiența personală și a celor apropiați, nu din auzite.