'Spui că e obositor să fii alături de copii.Ai dreptate. Și adaugi: fiindcă trebuie să te cobori la nivelul lor, să te apleci, să te înclini, să te încovoiezi, să te faci mic. Aici însă greșești. Nu asta te obosește cel mai mult, ci faptul că ești obligat să te ridici la înălțimea sentimentelor lor. Să te întinzi, să te alungești, să te ridici pe vârfurile picioarelor. Ca să nu-i rănești.' Janusz Korczak

"Fie-vă dragi copiii, purtați-vă cu ei blând, învățați-i ce e de folos, fiți drepți și-ți vedea că nu-s sălbatici. Schimbați-le des ocupația, jucați-vă cu ei, căci între copii trebuie să fii și tu copil. Nu vă vărsați veninul amărăciunii voastre în sufletul copiilor, că-i păcat" (Ion Creangă)

"Cea mai bogata mostenire pe care parintii pot sa o lase copiilor este copilaria fericita, plina de amintiri tandre despre tatal si mama lor. Aceasta va lumina zilele care vin, ii va pazi de ispite si-i va ajuta in incercarile vietii de zi cu zi dupa ce vor parasi casa parinteasca.
Parintii trebuie sa fie asa cum vor sa-i vada pe copiii lor, ci nu cu vorba, ci cu fapta. Ei trebuie sa-si invete copiii prin exemplul vietii lor."
(Sfanta Mucenita Alexandra, Imparateasa Rusiei)


sâmbătă, 22 mai 2010

CATEVA CLIPE DE RUGACIUNE

Atunci cand l-am nascut pe David, am constientizat deodata cat de importanta au devenit viata si sanatatea mea. Nu mai traiesc acum doar pentru mine. Tot ceea ce mi se intampla mie, are o influenta enorma si asupra lui. Ce m-a speriat intotdeauna au fost bolile neasteptate, accidentele imprevizibile, care pot rasturna intr-o clipa echilibrul unei familii. De asta ma trezesc de multe ori rugandu-ma sa ma tina Dumnezeu in viata si sanatoasa, ca sa pot avea grija de David, sa-l pot creste asa cum are nevoie sa creasca.
Sunt convinsa ca v-au trecut si voua prin minte asemenea ganduri, uitandu-va la copiii vostri.

De aceea vin sa va cer o rugaciune. O rugaciune scurta, cu ce cuvinte simtiti voi la indemana.
O vecina si prietena de-a noastra e foarte bolnava. De o saptamana este in spital (dupa ce a incercat sa duca boala pe picioare un timp) si, desi am inteles ca acum starea ei e oarecum stabila, mai are mult pana se recupereaza total. Imi cer scuze ca nu-i pot spune numele si nici ce boala are. Nu cred ca familia ei ar fi de acord.
Gandul meu e tot mai mult la cei doi copii ai ei, o fetita de aproape un an si un baietel de doi ani si jumatate. Tatal lor si bunicii fac tot ce pot ca ei sa treaca cat mai usor prin aceasta perioada dar, uitandu-ma la David si gandindu-ma ce ar insemna pentru el sa lipsesc atata timp, imi tremura sufletul pentru micutii care trebuie sa stea departe de mama lor.

Sunt convinsa ca orice gand bun o va ajuta, de aceea va rog, acordati-i cateva clipe si rugati-va pentru ea.

Va multumesc mult.

9 comentarii:

ralus spunea...

Doamne-ajuta!
Frica naste monstri. cel putin la mine asa e. de cand am fetele, ma tem de orice muc si s-au inmultit si bolile. Bine, normal, suntem 4, nu 2. dar si atitudinea conteaza. Imi spun mereu ca nu am voie sa ma inbolnavesc.
pentru toate mamicile:
Doamne creste-ne copilasii, iar pe noi fereste-ne de boli ca sa te ajutam!

alexdana spunea...

Buna, bine v-am gasit. Sa va traiasca sanatos David. E tare frumos! :)
Dar mai ales sa fiti voi, parintii, sanatosi. Mi-au trecut astfel de ganduri prin cap si ma rog sa nu am probleme, desi n-am fost ferita de cateva sperieturi pana acum. :(
Voi pomeni si de aceasta mamica ion rugaciunile mele.
Numai bine. Va imbratisam.

Catalin spunea...

Imi permit sa atasez o rugaciune foarte puternica, care m-a ajutat si poate ajuta pe tot omul pe timp de boala.
Sfanta mare mucenita a lui Hristos, Filoftee, ne rugam tie cu genunchii plecati si cu lacrimi fierbinti. Adu-ti aminte de neputinta firii omenesti, care cuprinde si impresoara pe tot muritorul, de la nastere, intocmai ca mrejele paianjenului. Intru aceste mreji fiind cazuti si noi, smeritii, si neputand scapa de ele fara ajutorul lui Dumnezeu, te rugam pe tine sa ne fii mijlocitoare catre Dansul. Ca El insusi te-a preamarit si te-a trimis in aceasta tara, ca s-o aperi si s-o pazesti de toate rautatile.
Asa, Sfanta mare mucenita a lui Hristos, Filoftee, milostiveste-te spre lacrimile batranilor, spre suspinele maicilor, spre cererile pruncilor si spre noi, care cadem cu genunchii plecati si cerem, prin rugaciunile tale cele sfinte, ajutor si mantuire din supararile ce ne cuprind. Caci stim, Sfanta mucenita, ca pentru pacatele noastre patimim acestea toate, adica: boli, saracire, prigoniri de la vrajmasi, neploaie la vreme si alte asemenea rele. Pentru aceasta cadem la milostivirea ta, ca sa nu patimeasca si cei nevinovati din pricina noastra. Fie-ti mila si roaga-te lui Dumnezeu pentru noi, ca sa strigam tie: bucura-te, fecioara, mare mucenita Filoftee. Amin.

AlinaS. spunea...

O rugaciune pleaca de la mine.

Anonim spunea...

Doamne doamne, adu-le mamica acasa sanatoasa!

Stefana spunea...

Ii trimit si eu un gind bun.Sanatatea este cea mai importanta,stiu,e un cliseu,dar e dureros de adevarat.
Dumnezeu sa o ajute pe mamica bolnava,si sa ne ocroteasca pe toate,sa avem familii sanatoase.

madi spunea...

va multumesc din suflet pentru toate gandurile bune. Prietena mea incepe sa-si revina. Are deja 3 zile de cand n-a mai facut febra. Ramane in continuare internata, dar ce-a fost mai rau a trecut. Sunt deja 2 saptamani de cand e in spital.

Sabina Ulubeanu spunea...

un gand bun si de la noi, si ma bucur imens de vesile bune...mai ales ca empatizez cu ea;(, din pac ate....
dar sa stii ca trebuie numele mic pentru rugaciune.

madi spunea...

:)
numele ei e Geanina