'Spui că e obositor să fii alături de copii.Ai dreptate. Și adaugi: fiindcă trebuie să te cobori la nivelul lor, să te apleci, să te înclini, să te încovoiezi, să te faci mic. Aici însă greșești. Nu asta te obosește cel mai mult, ci faptul că ești obligat să te ridici la înălțimea sentimentelor lor. Să te întinzi, să te alungești, să te ridici pe vârfurile picioarelor. Ca să nu-i rănești.' Janusz Korczak

"Fie-vă dragi copiii, purtați-vă cu ei blând, învățați-i ce e de folos, fiți drepți și-ți vedea că nu-s sălbatici. Schimbați-le des ocupația, jucați-vă cu ei, căci între copii trebuie să fii și tu copil. Nu vă vărsați veninul amărăciunii voastre în sufletul copiilor, că-i păcat" (Ion Creangă)

"Cea mai bogata mostenire pe care parintii pot sa o lase copiilor este copilaria fericita, plina de amintiri tandre despre tatal si mama lor. Aceasta va lumina zilele care vin, ii va pazi de ispite si-i va ajuta in incercarile vietii de zi cu zi dupa ce vor parasi casa parinteasca.
Parintii trebuie sa fie asa cum vor sa-i vada pe copiii lor, ci nu cu vorba, ci cu fapta. Ei trebuie sa-si invete copiii prin exemplul vietii lor."
(Sfanta Mucenita Alexandra, Imparateasa Rusiei)


miercuri, 7 decembrie 2011

MOȘU' NOSTRU ÎL AJUTĂ PE BIBI

Atunci când am aflat despre Bibi am reacționat așa cum fac de obicei: Of, bietul copil, dar ce pot face eu pentru el? Cat de mult ajută ăia 10-20 lei pe care i-aș putea pune în cont? Așa că i-am cheltuit pe nimicuri pentru David.

Dar povestea lui Bibi a rămas activa în mintea mea, datorită oamenilor minunați care fac eforturi mari să îl ajute. Și atunci am spus: poate că, totuși, ajută și banii ăia puțini pe care i-aș putea dona. Dar fondul meu egoist (ăla de-mi spune mereu să pun pe primul loc micile nimicuri importante pentru mine și ai mei) mă împiedica să iau drumul băncii.

Atunci a venit salvarea: Bogdana a început să pună la vânzare diverse lucrușoare, banii încasați pe ele urmând să meargă în contul lui Bibi.

Hopa, mi s-a aprins un beculeț. Poate că a dona nu înseamnă neapărat să dau fără să primesc ceva în schimb. Așa că am urmărit ofertele. M-am agățat de trei perechi de cerceluși. Nu costau mult, doar 10 lei o pereche. Poate că, în mod normal, nu i-aș fi cumpărat, că nu aveam nevoie neapărată de ei, dar, cum era pentru o cauză bună, i-am luat. Și m-am simțit bine că am făcut o faptă bună.

Am urmărit apoi blogul Bogdanei, să văd dacă mă mai pot lipi de ceva.
Îmi doream de mult un ulei de argan, dar tot ezitam să-l cumpăr. Până când a apărut printre produsele vândute pentru Bibi. Nici n-am stat pe gânduri. Așa mi-am rezolvat și unul din cadourile de Crăciun.
Am ratat niște papuci grozavi pentru David, din cauză că nu am deschis calculatorul la timp și mi-au luiat=o alții înainte. Mă bucur, însă, că s-au vândut.

Între timp, campaniei i s-au alăturat și alte persoane cu suflet mare.
Bianca are deschis un mega-giveaway cu cosmeticale bio,
Sabina vinde fotografii artistice,
Bogdana cateva sapunuri handmade de la Fides Naturis,
pe 17, talcioc!
Mai sunt 2 zile în care puteți comanda calendare cu imaginile voastre preferate, iar 20% din încasări vor merge la Bibi
Timp de o saptamana : 10 - 16 decembrie ora 24.00, numarul de sms 848 va strange bani pentru Bibi. Un SMS costa 2 euro.
Grațiela are la vânzare niște artcesorii de-a dreptul fermecătoare
Toate pentru Bibi.

E luna cadourilor, nu? Moșul trebuie să facă cumpărături, nu-i așa? Ce-ar fi să-l rugați să tragă o privire întâi pe la ofertele care-l pot ajuta pe Bibi?

Acum... nu mă considerați materialistă sută-n sută. Donații mai fac din când în când atunci când mai sunt abordată pe stradă, chiar și lui Bibi i-am pus în cont un pic mai mult decât costă uleiul de argan, rotunjind suma.

Dacă nu găsiți nimic interesant printre produsele vândute pentru Bibi, dar vreți totuși să ajutați, puteți dona în contul:
LEI: RO24 BTRL 0140 1201 N396 55XX
Banca Transilvania
Titular cont: Filip Bogdan-Liviu
CNP 1660903133678

Un comentariu:

Anonim spunea...

ti pup!

iar sinceritatea ta mă.. mă.. stii tu. :) (propbabil cu totii incercam sa fim cat mai sinceri, dar tu o reusesti intr-un fel.. nu stiu cum sa-i zic. nud? autentic? neparfumat?)
multumesc.