'Spui că e obositor să fii alături de copii.Ai dreptate. Și adaugi: fiindcă trebuie să te cobori la nivelul lor, să te apleci, să te înclini, să te încovoiezi, să te faci mic. Aici însă greșești. Nu asta te obosește cel mai mult, ci faptul că ești obligat să te ridici la înălțimea sentimentelor lor. Să te întinzi, să te alungești, să te ridici pe vârfurile picioarelor. Ca să nu-i rănești.' Janusz Korczak

"Fie-vă dragi copiii, purtați-vă cu ei blând, învățați-i ce e de folos, fiți drepți și-ți vedea că nu-s sălbatici. Schimbați-le des ocupația, jucați-vă cu ei, căci între copii trebuie să fii și tu copil. Nu vă vărsați veninul amărăciunii voastre în sufletul copiilor, că-i păcat" (Ion Creangă)

"Cea mai bogata mostenire pe care parintii pot sa o lase copiilor este copilaria fericita, plina de amintiri tandre despre tatal si mama lor. Aceasta va lumina zilele care vin, ii va pazi de ispite si-i va ajuta in incercarile vietii de zi cu zi dupa ce vor parasi casa parinteasca.
Parintii trebuie sa fie asa cum vor sa-i vada pe copiii lor, ci nu cu vorba, ci cu fapta. Ei trebuie sa-si invete copiii prin exemplul vietii lor."
(Sfanta Mucenita Alexandra, Imparateasa Rusiei)


joi, 12 august 2010

SUNT NESERIOASA SI NEGLIJENTA...

... in privinta platilor.
Nu eram asa, pe bune ca eram unul din cei mai corecti oameni in viata, prompta in efectuarea platilor, mereu gata sa sar in ajutor si sa nu dezamagesc.

De vreo 2 ani, insa, m-am blazat. Atat de tare, incat pic deseori in nesimtire. Aman la nesfarsit sa merg la banci, desi cei carora trebuie sa le trimit bani si-au facut timp sa-mi faca serviciile pe care trebuie sa le platesc. Si astfel, ajung la intarzieri de cateva saptamani bune, poate chiar 1-2 luni (in cateva cazuri chiar mai mult). Ori e aglomerat la banca, ori nu am hartiutele cu conturi la mine, ori uit cu saptamanile ca am ceva de platit.

Mai nou, David se crizeaza de fiecare data cand ne asezam la coada si aman iar platile pana data urmatoare cand ajung in oras si-s libere ghiseele si am conturile la mine.

Mult timp mi-am facut procese de constiinta ... dar nu m-au ajutat cu nimic sa remediez situatia. Asa ca, mai nou, prefer plata ramburs. Prefer sa platesc in plus 8-10 lei decat sa fiu nesimtita cu persoane care ar trebui tratate cu mai mult respect.

In concluzie, daca va solicit un produs/serviciu, va rog mult sa-l trimiteti cu ramburs sau sa solicitati sa fac plata inainte sa-mi faceti serviciul respectiv. „Platesti cand poti/ai timp” poate insemna mult prea mult pentru bunavointa voastra.

Imi cer scuze pe aceasta cale tuturor celor pe care i-am dezamagit in aceasta privinta

Un comentariu:

Anonim spunea...

de asta e bine sa ai o oana in casa ;)) .Atentia ta se concentreaza de 2 ani de zile doar la David, de asta ai devenit neglijenta. dar te intelegem :* si te iubim in continuare :D