'Spui că e obositor să fii alături de copii.Ai dreptate. Și adaugi: fiindcă trebuie să te cobori la nivelul lor, să te apleci, să te înclini, să te încovoiezi, să te faci mic. Aici însă greșești. Nu asta te obosește cel mai mult, ci faptul că ești obligat să te ridici la înălțimea sentimentelor lor. Să te întinzi, să te alungești, să te ridici pe vârfurile picioarelor. Ca să nu-i rănești.' Janusz Korczak

"Fie-vă dragi copiii, purtați-vă cu ei blând, învățați-i ce e de folos, fiți drepți și-ți vedea că nu-s sălbatici. Schimbați-le des ocupația, jucați-vă cu ei, căci între copii trebuie să fii și tu copil. Nu vă vărsați veninul amărăciunii voastre în sufletul copiilor, că-i păcat" (Ion Creangă)

"Cea mai bogata mostenire pe care parintii pot sa o lase copiilor este copilaria fericita, plina de amintiri tandre despre tatal si mama lor. Aceasta va lumina zilele care vin, ii va pazi de ispite si-i va ajuta in incercarile vietii de zi cu zi dupa ce vor parasi casa parinteasca.
Parintii trebuie sa fie asa cum vor sa-i vada pe copiii lor, ci nu cu vorba, ci cu fapta. Ei trebuie sa-si invete copiii prin exemplul vietii lor."
(Sfanta Mucenita Alexandra, Imparateasa Rusiei)


sâmbătă, 22 decembrie 2012

DARUL VERDE

Era să uit de provocarea verde de luna asta. Când am citit despre ce e vorba, am spus că e neapărat să particip si eu cu decoraţiunile realizate anul ăsta şi pe care le-am făcut deja cadou rudelor şi prietenilor, din păcate înainte de a apuca să le fotografiez pe toate.
Vă prezint aşadar una dintre felicitări, unul dintre fulgişori şi unul dintre globuleţe.
Pentru globuri am cumpărat figurine de ipsos de la Maria, le-am pictat cu tempera, le-am lipit pe un carton mai gros pictat şi dat cu lipici, iar pe margine (pentru că se vedea urât marginea cartonului) am pus sârmă pluşată. Pe verso am scris câte un mesaj cu carioca albă.
Nu am lucrat eu totul cap coadă. Partea de lipit, dar cu sclipici şi pictat cartonul a făcut-o David. A fost muncă de echipă :)


2 comentarii:

copilarim spunea...

Ce daruri frumoase ati pregatit impreuna!! Sigur vor aduce bucurie:)!
Ne bucuram ca v-ati alaturat provocarii si va dorim bafta;)
cu drag
rux

vavaly spunea...

Foarte frumoase decoratiunile voastre, mai ales ca sunt facute in colaborare. Succes la Provocare! Ma bucur sa te regasesc printre participante.