'Spui că e obositor să fii alături de copii.Ai dreptate. Și adaugi: fiindcă trebuie să te cobori la nivelul lor, să te apleci, să te înclini, să te încovoiezi, să te faci mic. Aici însă greșești. Nu asta te obosește cel mai mult, ci faptul că ești obligat să te ridici la înălțimea sentimentelor lor. Să te întinzi, să te alungești, să te ridici pe vârfurile picioarelor. Ca să nu-i rănești.' Janusz Korczak

"Fie-vă dragi copiii, purtați-vă cu ei blând, învățați-i ce e de folos, fiți drepți și-ți vedea că nu-s sălbatici. Schimbați-le des ocupația, jucați-vă cu ei, căci între copii trebuie să fii și tu copil. Nu vă vărsați veninul amărăciunii voastre în sufletul copiilor, că-i păcat" (Ion Creangă)

"Cea mai bogata mostenire pe care parintii pot sa o lase copiilor este copilaria fericita, plina de amintiri tandre despre tatal si mama lor. Aceasta va lumina zilele care vin, ii va pazi de ispite si-i va ajuta in incercarile vietii de zi cu zi dupa ce vor parasi casa parinteasca.
Parintii trebuie sa fie asa cum vor sa-i vada pe copiii lor, ci nu cu vorba, ci cu fapta. Ei trebuie sa-si invete copiii prin exemplul vietii lor."
(Sfanta Mucenita Alexandra, Imparateasa Rusiei)


miercuri, 30 noiembrie 2016

SCENA NAȘTERII ȘI O PROVOCARE

Provocarea Ursuleților năzdrăvani  mi-a dat mare bătaie de cap. Cum să fac eu Scena Nașterii astfel încât să nu fie prea complicat, să participe și David și să iasă și ceva drăguț?
Căutând pe net, însă, am găsit ideea perfectă pentru ce-mi doream.

A fost o ocazie bună să scot cuburile din lemn cumpărate de ceva timp de la un second.
Am ales trei dintre ele,
Pe celelalte le-a confiscat David.
Am lipit cuburile între ele, cu ajutorul Elizei, care îmi ținea tubul de lipici, să nu-l pierd.

Din plastilină homemade  și am făcut fețele pe care David le-a lipit rapid, ca să nu spun că nu m-a ajutat și el.

Am legat totul cu sfoară și, voilà!

Pentru grajd am folosit un coșuleț care stătea părăsit într-un fund de pungă, iar animalele le-am sustras dintr-un puzzle din lemn pe care l-am achiziționat de curând pentru Eliza.
Plus o steluță autocolantă

Și uite așa, pentru prima dată, avem și noi o Scenă a Nașterii. O vom reedita în fiecare an, profitând de ideile care apar pe net.

Niciun comentariu: