'Spui că e obositor să fii alături de copii.Ai dreptate. Și adaugi: fiindcă trebuie să te cobori la nivelul lor, să te apleci, să te înclini, să te încovoiezi, să te faci mic. Aici însă greșești. Nu asta te obosește cel mai mult, ci faptul că ești obligat să te ridici la înălțimea sentimentelor lor. Să te întinzi, să te alungești, să te ridici pe vârfurile picioarelor. Ca să nu-i rănești.' Janusz Korczak

"Fie-vă dragi copiii, purtați-vă cu ei blând, învățați-i ce e de folos, fiți drepți și-ți vedea că nu-s sălbatici. Schimbați-le des ocupația, jucați-vă cu ei, căci între copii trebuie să fii și tu copil. Nu vă vărsați veninul amărăciunii voastre în sufletul copiilor, că-i păcat" (Ion Creangă)

"Cea mai bogata mostenire pe care parintii pot sa o lase copiilor este copilaria fericita, plina de amintiri tandre despre tatal si mama lor. Aceasta va lumina zilele care vin, ii va pazi de ispite si-i va ajuta in incercarile vietii de zi cu zi dupa ce vor parasi casa parinteasca.
Parintii trebuie sa fie asa cum vor sa-i vada pe copiii lor, ci nu cu vorba, ci cu fapta. Ei trebuie sa-si invete copiii prin exemplul vietii lor."
(Sfanta Mucenita Alexandra, Imparateasa Rusiei)


luni, 26 decembrie 2016

38

"Anul Maimuţei 2016 ne împinge la gesturi îndrăzneţe pentru că ne dorim, un pic mai mult decât de obicei, să vim văzuți altfel decât până acum de semenii noştri, altfel decât ca indivizi, ca numere, ca figuri. În acest an ne căutăm identitatea şi dorim să fim recunoscuţi şi respectaţi ca individualităţi. Este de aşteptat ca fiecare dintre noi să îşi uimească puţin anturajul, să îşi asume repsonsabilitatea opiniilor şi să îşi afirme unicitatea" (sursa: http://2016.horoscopbun.ro/2015/05/zodiac-chinezesc.html)

Anul acesta a fost despre mine. 

Anul acesta a  fost despre felul în care am folosit răbdarea, încurajările și încrederea investite de ceilalți în mine de-a lungul ultimilor ani. 

În acest an am crescut mai mult decât în ceilalți și am îndrăznit să fiu EU de la început până la sfârșit.

Îmi doresc să nu mai fiu niciodată ALTCINEVA. Pentru nimeni.

Anul acesta am sărbătorit cu un minunat tort de la Alina, cel mai elegant tort pe care l-am avut vreodată la ziua mea.









Niciun comentariu: